воскресенье, 19 октября 2008 г.

brothers quay dvd




�Eilinen oli kylla taydelline pettymys. Luulin, etta ne ois yrittany kaikkensa et ne paasis tulemaan, kun kyseessa oli kuitenkin yksi niista harvoista kerroista jolloin paastais nakemaan, ennen kuin lahden kotiin. Mutta suurimmalta osalta niista ei herunut edes mitaan hyvia syita poissaoloon.

Yritin siis jarkata itelleni pienet laksiaiset eilen. Kutsuin kymmenen lahinta kaveria, ja tasan yksi tuli. Kiitos Jacob, vaikka ei se kauheesti kylla piristanyt enaa siina vaiheessa kun Kezh illalla joskus kahdeksaan aikaan laittaa viestin, et sori se ei voi tulla. Ja niiden laksiaisten oli siis tarkoitus olla 12-16 aikaan iltapaivalla. Meni kylla usko kaveruuteen eilen, vielakin tekisi mieli pamauttaa niille, etta joo enpa tuukaan keskiviikkona. Heippa ja oli tosi kiva tavata. Ei varmaan tuntuis niistakaan kivalta. Suurin osa kun naytti laskelmoivan sen varaan, et kayn keskiviikkona koululla.�Luulin, et olisin naiden viimeisten 7 kk aikana saanut parempia ystavia. Mutta ilmeisesti ne haluu olla mun kavereita vaan sillon ku niille itselleen sopii. Ironista on se, etta sain sielta Safarilta kahdessa viikossa parempia kavereita ku taalta 7 kuukauden aikana, ja mulla on mun safarikavereita tosi kova ikava.

Etta sellaista. Tanaan en siis ole koulussa, enka mene huomennakaan. Perjantai oli mun vika virallinen paiva. Huomenna meen varmaan Cityyn pariksi tunniksi. Pitais ostaa farkut ja kengat ja pari paitaa + laukku ku mun oma on rikki. Ei vaan kuitenkaan viihti kauheasti ostaa, kun ne pitaa kaikki raahata takaisin. Mulla on jo nelja pahvilaatikkoa pakattuna, kolme pienta ja yksi iso. Ja sitten tietty matkalaukku, joka on suurimmaksi osaksi taynna tuliaisia ja suklaata. Laitan sinne niin paljon vaatteita ku paino sietaa, varmaan pari kiloa yritan jattaa tyhjaksi Sydneyta varten. Sitten loput menee aidin matkalaukkuun, se oli jattanyt mulle kivasti tilaa. <3 Tuntuu ihan oudolta, et naan niita jo ylihuomenna

Muutenki oon tosi iloisella ja jannittyneella mielella palaamassa kotiin. En oo yhtaan surullinen tan elaman jattamisesta, se ikava tulee sit varmaan jalkikateen jos tulee. Kavereitakaan en usko et tulee ihan yhta ikava ton eilisen jalkeen, olin vaan niin pettynyt niihin. Valilla tosin iskee pakokauhu, et miten sita parjaa taas Suomessa. Siella on kylmaa ja markaa ja pimeaa ja pitaa jattaa taa ihana lampo. Toki on ihana nahda Suomi, perhe, sukulaiset, kaverit, koulu ja kaikki muukin. Kavereiden tapaaminen tosin jannittaa ehka eniten sen kulttuurishokin lisaksi. Perhe ja sukulaiset kun pysyy kohtalaisen samana, niiden kanssa suhteet on paljon kiinteempia. Mutta kaverit muuttuu, ja voi olla etta jotku mun kavereista jotka oli kavereita keskenaan silloin kun lahdin, eivat enaa olekaan kavereita. Voi myos olla, etta mina olen muuttunut niin, etten enaa sovikaan meidan kaveriporukkaan. Ja kulttuurishokkihan mulle aika varmasti tulee, varsinkin kun ekan neljan viikon aikana ei ole niin paljon tekemista, kun kouluun menen vasta joulukuun alussa. Aion tosin aloittaa autokoulun niin pian kuin vain suinkin mahdollista. Toita en ehka viitsi hankkia, kun ei mulla niihin riita sitten aika kun koulu taas alkaa. Ma kumminkin kirjoitan englannin jo ensi kevaana, niin kirjoituksillekin pitaa alkaa uhrata aikaa ja ajatuksia. Tuon neljan viikon aikana ajattelin kuitenkin kayda ainakin yhdessa koiranayttelyssa ja aloittaa jonkun uuden harrastuksen. Musta tuntuu, etta tan viimeisen kuukauden aikana oon lihonu jonkin verran. Ikava kylla. Ironista on se, etta saastyin vaihtarikiloilta yli 7 kuukautta, ja nyt sit just ennen ku meen kotiin ni aloin lihomaan. :D Varmaan johtuu siita, ku lopetin kuntosalilla kaynnin syyskuussa, kun jasenyys loppui ja ei ollu mitaan jarkea ostaa uutta kun ei olisi enaa aikaa kaymaan, kun oli loma ja se Safari jne.

Innolla odotan myos sita, kun paastaan aidin kanssa Mallulle viideksi paivaksi heti Suomeen paluun jalkeen. <3 Tehtiin jo suunnitelmia ruokien suhteen ja Mallu lupas tuoda mulle Hilman ja ruisleipaa vastaan kentalle. :b Ekana paivana on siis ohjelmassa pottuja, lihapullia ja salaattia lounaaksi, riisia ja kanaa illalliseksi, sauna ja siiderit palan painikkeeksi ja sitten baariin. :D Seuraavien paivien aikana olisi sitten tarkoitus nahda muutamia sukulaisia ja Elinaa ja ottaa vain ihan rennosti (nukkua jet lag ja krapula pois). Sitten KOTIINKOTIIN. <3

Mut nyt meen kehittaan jotain kehittavampaa tekemista. Ehka meen lenkille karistamaan kaloreita. :D

florida office supplies, brothers quay dvd, brothers quay downloads, brothers quay download, brothers quay collection.



Комментариев нет: